Friday, April 26, 2013

Har ek Friend kamina hota hai



3 kaale dost ek sath ja rahe the
Raste me ek pari milti hai,
Pari: ek-ek wish batao main poori karugi.
1st: Mujhe gora aur khubsurat kardo.
Pari ne kar diya.
2nd: mujhe bhi aisa kar do
Pari ne kar diya.
3rd zor zor se hasne laga or phir bola.
.
.
.
.
Inko wapas pehle jaisa kardo.
Moral: Har ek Friend kamina hota hai… :p :O
:D
 







2pagal Quid_e_azam k mazar pe go0hm rahe te wahan guard ko dykh k ek ne pohch yahan guard q kare hain 2nd ne ka abhe gadhe Quid_e_azam baghe ga to tera bap pakar k laega???











Why I Hate C.I.D :(

An Example:

LADY: Rahul Mera Bhai Tha

DAYA: Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?

LADY: Han, Rahul Mera Bhai Tha

ABHIJEET: Rahul Sach me Tumhara Bhai Tha???

LADY: Ha Sir...Wo Mera Bhai Tha.

ACP: My God, Iska Matlab, Tum RAHUL Ki Bahen Ho ..












Ek banda majid me ja k elaan kya k yaha koi bhut bara AAlim Hai???
Ek Buzrig Ne kha k Han Me Hn us bande ne buzrig k peron me talvaar se bakri zabah krdi or phr se masjid me ja ky alaan kya k or koi aalim he (talaar se khoon tapak rha tha) ek admi ne kha k haan molvi sahab hn molvi sahab ne kha Allah ki kasam me aalim nahe hn me to padoss me cable theek krne aaya hn:)














Sher:O Budhe ruk,muje tra khun pina h,





Budha-kisi jawan admi ka piyo!


Uska khun garam hoga.


-


Sher:nhi aj mera coldDrink pine ka mud h.


















is trha nahi kerte raabta tou rakhte hain,
thora milne julne ka silsila tou rakhtay hain,

manzilain buland houn tou mushkilain tou aatee hain,
mushkiloun se larne ka hosla tou rakhtay hain,

jo tumharay apne houn, tum se payar kerte houn,
unka haal kesa hay??kuch pata tou rakhtey hain,

shafik dostee k rishte ko torte nahi aise,
roothay dosto se b wasta tou rakhtay hain,

chor janay walay akser lot kr b atay hain,
lot ker wo anay ka rasta tou rakhtay hain...
malik shafik advocate
 
 
 

0 comments:

Post a Comment

 
JusT 4 GuyZ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template